Subject: Kooskõlastamiseks: Hiiumaa, Männamaa küla VK projekt - riigitee nr 12126
From: "Kristjan Karabelnik-ALKRANEL" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 31 Jan 2025 15:34:30 +0200

Tere

Lisan manuses digiallkirjastatud taotluse (sh kasutusõiguse plaan) projekti 
kooskõlastamiseks.

Lisan siia ka lingi projekti materjalidele:

https://www.dropbox.com/scl/fi/oc64l3ctnde3cuv2yd53b/040924VK1_TP_v01_MannamaaVK_300125.zip?rlkey=aab2ojimxq0lm6i8893nyi2av 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/oc64l3ctnde3cuv2yd53b/040924VK1_TP_v01_MannamaaVK_300125.zip?rlkey=aab2ojimxq0lm6i8893nyi2av&st=cs59gpqs&dl=0> 
&st=cs59gpqs&dl=0

 <http://alkranel.ee/andmed/090719VK_PP_v01_TsirguV.zip>

Lugupidamisega

Kristjan Karabelnik

OÜ Alkranel

Veemajanduse projektijuht

Tel/fax: +372 736 6676

Mob: +372 503 9010

E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.alkranel.ee <http://www.alkranel.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.